יום שלישי, 5 באפריל 2011

סקס וערום

אני חושב נודיזם ומין עושה להסתבך לפעמים. אני חושב כי
באירופה ובמיוחד בגרמניה אנשים הם יותר בקשר עם
עצמם יותר בנוח עם העירום. אני זוכרת הליכה סביב
Englische Garten מינכן לפני כמה שנים. הוא היה מלא nudists
אנשים עירומים פשוט נהנים באותה דרך שבה בלבוש
אנשים היו. אף אחד לא הניד עפעף שלה כנראה איך היה נודיזם
נועד להיות. אני לא יכול על החיים של לי לדמיין את הסצינה אותה
הייד פארק בלונדון. ובכן אני יכול, אבל זה לא יהיה יפה.

הנקודה של נודיזם ודאי הוא תחושה של חופש הבחירה
להסיר בגדים, ללכת לשחות רק בדרך תרגע. אני לא
בטוח מה כל המהומה. לפעמים אני תוהה מדוע אנשים הולכים
מאמצים יוצאי דופן, רק כדי לקבל עירומה גם בחורף באמצע כאשר כל
טיפש יכול לראות את הטוב ביותר כדי לעטוף חם.

יש אלמנט מסוים של מציצנות ב הנטוריזם. אני משוכנע
זה. רוב זה תמונות מזיק קלה אבל אינסופי של החבר 'ה
מחפשים הנאה שיש תמונות שלהם נלקחה - עומדת הזרוע ישר,
על המותן, בוהה אל הים - הדגש על 'מבט שלי ווילי' הוא
באמת לא טובה של קידום נודיזם בכלל. עירום אפילו על חוף הים,
אני מעדיף את החצי התחתון שלי לא יישאר מחוץ לתמונה, אבל לא תהיה
התנגדות להצטלם באופן מלא בקבוצה עם אנשים אחרים בעירום. אני
לא רוצה להצטלם פוזות רק למען זה. זה
אין שום עם לא להתבייש או להיות מתביישת בשום דבר.

אתרי הכרויות שעושים את זה להרגל זה למשוך ללעג לעשות הנטוריזם לא
טובות. בבריטניה יש חופים נודיסטים מספר. למרבה הצער,
חופים אלה בהכרח למשוך את "האיש מק 'סוגי וכל
nudists נוטים להיות מקובצים עד לאזור כמה שלטים עם גדול לקרוא
סימני אזהרה כאילו לדיירי חלק זה של החוף הם
חריגה. עוד יותר מטרידה היא כי הם כמעט תמיד נגד
רקע של דיונות חול. הבט היטב, ואתה יכול לראות את נצנוץ של אור
זוהר את המערך של המשקפת צפרים בין הדשא
- למרבה הצער הם אינם מחפשים את הציפורים נוצות. אני מצטער אם אני מצייר
תמונה מצטער עלוב של נודיזם בבריטניה. ישנם כמובן
מקומות בהם ניתן למצוא מקומות מבודדים את הדרך למקומות
שבו אתה יכול להירגע וליהנות נודיזם כפי שהיא צריכה להיות נהנה.

לאחר הנטוריזם נהנו בעבר במדינות בהן האקלים
הסביבה היא condusive יותר כדי להרגיש את הרוח בין הרגליים אלה, אני
אני לא נגד הנטוריזם בדרך כלל.
בשבילי הנטוריזם הוא דבר אישי. אולי משהו כדי להיות נהנה
עם קבוצה של חברים, או בכל פעם לרגל משאיל את עצמו. זה
לא משהו הכרויות שיגרום לי לברוח בייאוש למצוא את
המקום הקרוב ביותר כדי להסיר את הבגדים שלי.

אז, נודיזם ומין. השניים קשורים בעליל - אני שומע את התנשמות. תראה
ברחבי האינטרנט כדי לנסות למצוא אתר naturist סביר כגון
זה אחד ואתה מוצא מנצל אינסופית של תמונות של naturists, נודיסטים
קטעי וידאו עבור אתרי מכירה נודיסטים מיועד לאנשים לבוא.

נהדר אם מציצן שלך וזה מה שאתה רוצה. כמה אמיתי
naturists פרסמו תמונות עירום שלהם איפשהו ברשת, רק כדי לגלות
כי הם בסופו של דבר על איזה אתר פורנו או התמונה הבנק הבוגרת. ואם לא,
ואני מצטערת להיות בוטה, אבל כמה בסופו של דבר someones לקשט
שולחן העבודה ואת האובייקטים של התאווה והתשוקה ידי אנשים חוסכים כסף על קניית
האחרונה פלייבוי mag.

Naturists צריכים להיות זהירים. אם שלך footloose ו מפואר בחינם
באמת לא לתת thats לעזאזל בסדר אבל מה קורה כאשר אתה מקבל
נשואים, יש ילדים אולי, ואז, הפלא ופלא צילום 9 שלך בן שנה
מכם עירום נמצא מטויח בכל רחבי האתר כמה. תאמין לי, זה
קורה.

הסיבה הנטוריזם וסקס חינם הולכים יד ביד היא הסיבה שיש לנו
מועדוני naturist כי אין בדרך כלל מקבלים רווקים. את הבטיחות
גורם ביטחוני של מועדונים כאלה מספקת סביבה טובה יותר
nudists. יש גם שפע של "סווינגרס" מי הם לתוך הנטוריזם ב
בדרך גדולה. Naturists למשוך את סוגי טועה. עובדה שלה. סיבה נוספת
למה המועדונים הם כל כך פופולרי. התבודדות היא סוג של הגנה. זה כזה
חבל שזה צריך להיות ככה. אם החברה שלנו היו יותר ליברלית
והיה לנו את כל התרגלו הנטוריזם ו נודיזם בפארקים ו
ברחובות הארץ מכן רבות ואולי יותר שלנו יהיה עודד לשפוך
בגדים שלהם.

ולבסוף, הנטוריזם כל העניין מקבל בחזרה לטבע? אני לא כל כך
בטוחה. מה שאני כן מוצא מצחיק הוא naturists מסתובב בסופרמרקט
נושאת שקיות, לובש גוונים שמש, שעון, נעליים או מאמנים
ולא תפר של בגדים. אין ספק, כי מעולם לא היה אמור להיות. זה
לא יכול להיות היגיינה מדי בסופרמרקט בוודאי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה