יום רביעי, 6 באפריל 2011

התמכרות לסקס

ישנם דברים רבים בתרבות שלנו, כי לתפוס אותנו לא להרפות. לפעמים סקס הוא אחד מהם. אולי זה המקרה לך או לבן זוגך / שותף.

התמכרות מינית משחקת תפקיד בולט "אני לא יכול להגיד לא" סוג של רומן מחוץ לנישואים אני מתאר בספר שלי-E ", להשתחרר מן הפרשה."

שאלות אלו נועדו כדי לסייע לך להיות מודע יותר של התנהגויות שאולי מעידים סקס כי יש להחזיק אותך. אם התשובה כן לשאלות שלושה או יותר זה כנראה חכם לקחת מבט מקרוב על המקום של סקס בחיים שלך.

1) האם יש לי סקס בזמנים לא הולמים, במקומות שאינם מתאימים ו / או עם האנשים הלא נכונים?

2) האם אני מבטיח לעשות לעצמי או כללים עצמי בדבר ההתנהגות המינית שלי, כי אני מוצא שאני לא יכול לעקוב אחר?

3) האם אני יכול לספור את מספר הפרטנרים המיניים שהיו לי ב 3 השנים האחרונות?

4) האם יש לי מין ללא קשר לתוצאות (למשל האיום של להיתפס, את הסיכון להידבקות הרפס, זיבה, איידס וכו ')?

5) האם אני מרגיש נוח על האוננות שלי, את הפנטזיות אני לעסוק, האביזרים אני משתמש, ו / או את המקומות שבהם אני עושה את זה?

6) האם אני מרגיש תשוש, עייף, ציני? אני על השביל כדי כך?

7) האם אני מרגיש שהחיים שלי  בגלל ההתנהגות המינית שלי?

8) האם יש לי מין כדרך להתמודד עם או לברוח מבעיות של החיים? דוי חשים שהם זכאים לקיים יחסי מין? אני מרגיש כאילו יש לי תואר המין?

9) האם יש לי מערכת יחסים רצינית איים או נהרסו בגלל פעילות מינית מחוץ מצדי?

10) האם אני מרגיש כי חיי המין שלי משפיע על החיים הרוחניים שלי בצורה שלילית?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה