יום ראשון, 3 באפריל 2011

סקס חיי האהבה שלך

בכל הכנות, זה נושא אחד שלא ניתן להלקות מעל. עבור חלק, היא מהווה את הבסיס מאוד של מערכת היחסים שלהם. עבור אחרים, היא חלק חיוני מאוד של זה. כדי המון אנשים, זו ההגדרה של יחסים. בכל דרך שלא מסתכלים על זה, ייתכן שלא לדבר על מערכות יחסים ביעילות מבלי לדבר על מין. אני עדיין לא רואה שום הקשר שרד זמן רב בלי הקדמה של המין. למעשה, רק סקס לא יכול להיות מספיק. סקס חייב להיות טוב זה יעיל להשפיע על כל מערכת יחסים חיובית.

כרגיל, אני אהיה מובילה אותנו אל החוויות האישיות שלי על סקס ואני יהיה לתת הצעות על סמך מה שאני בטוח עבד בשבילי ואני מקווה שאני יוכל לעזור גם מישהו שם בחוץ באמצעות מאמר זה.

 

ההבנה שלו / שלה ייחודיות על סקס

 

חשוב מאוד! אתה מזניח את זה על אחריותך בלבד. טעות אחת בסיסית גיליתי היא כי אנשים מניחים המון דברים כשמדובר בנושא של יחסי מין. אנחנו רוצים אותו / אותה לחשוב ולראות את הדברים כפי שאנו רואים אותם. אנו רוצים להאמין שהם מבינים את הסיפור את הדרך בה אנו מבינים ואנו פועלים על בסיס ההנחה הזאת מוטעית מאוד.

בהתמודדות עם אנשים, בדרך כלל, עלינו תחילה להבין כי אנחנו מרקע שונה, טמפרמנט שונים ורמות שונות של אינטליגנציה והבנה. כל הגורמים הללו משפיעים על הדרך בה אנו להציג דברים. לא הייתי מצפה גברת דתי מאוד ביישן להגיב על סקס באותה דרך הגברת לטוס מוחצן היה. זה לא אומר ששניהם לא אוהב ליהנות ממין, אבל הם היו מגיבים אחרת כאשר התקרב עם סוגיות של סקס. אחד לא יכול לראות שום דבר רע ב בחופשיות דנים סקס ואפילו סקס ספונטני חיצונית ואילו השני לא תדון סקס הפתוח היה כל דלתות סגורות לפני שהיא עושה סקס. הנה שניים מהם ליהנות ממין, אבל הם יצטרכו שתי סביבות שונות מאוד לקבל מופעלת. וכאשר את הסביבה המתאימה מגיע, הם נותנים את הריגושים דומה.

הבנת ייחודיות של הפרטנר שלך על סקס הוא חשוב מאוד. סקס הוא חלק בלתי נפרד מכל מערכת יחסים מאוד אהבה משתלם בקפידה לתת לו את תשומת הלב לה היא ראויה.

 

עושה את זה שלו / שלה בדרך

 

זהו מעקב של ההבנה שלו / שלה ייחודיות. יש לי את האמונה באהבה, ככל שאתה נותן יותר, אתה מקבל. יש לי ממש לשים את זה הלכה למעשה כמה פעמים והוא נתן לי בעקביות את התוצאות החיוביות זהה. בהתמודדות עם אשתי, אם זה סקס או כל דבר אחר, מה הוא בעל חשיבות עליונה בעיני רוחי הוא נותן סיפוק המקסימלית שלה. וגם גיליתי שככל שאני מנסה לרצות אותה יותר, היא פותחת לי שיש את זה בדרך שלי. אבל קודם כל, אני חייב להבין לסבול אותה ולעבוד מנקודה זו. חשוב מאוד כי אתה לוקח זמן להבין ייחודיות של הפרטנר שלך על סקס, מה הוא / היא אוהבת על זה, איך ומתי הוא / היא תהיה פתוחה עבור סקס. ואחר כך, אתה מתחיל לעבוד מנקודת שלו / שלה המבט. ככה, אתה מסוגל לפתוח אותו / אותה כדי לקבל דברים חדשים. אתה יכול לשים אותו / אותה במצב בטוח ורגוע מאז אתה מתחיל עם מה שהיא אוהבת והוא מכיר. יש לי את אשתי לשנות תצוגה הכוללת שלה על סקס, אבל אני קודם צריך להתחיל מהנקודה בה. היא נהגה להיות זה סוג מאוד ביישנית ואף פעם לא תדון סקס בשטח פתוח. זה לא היה הסגנון שלי, אבל הבנתי כי עליה וכמובן צריך לכבד את זה. במשך הזמן, שמתי לב כי יותר נתתי לתוך דרכים משלה של המין; פתוחה יותר, היא היתה כדי להבין את דרכי ולא היה מתנגד לרעיונות שלי. זה איפשר לנו לאזן בין מה שהיא נהנית ומה אני נהנה. עכשיו, אנחנו נכנסים למין רוצה בבקשה אחד את השני אנו מוצאים כי שנינו בסופו של דבר מקבל את הסיפוק המתאימה. היא יותר ויותר פתוח יותר על סקס עכשיו ואני מאושר על כך.

כל שאני מנסה לומר הוא זה, מין הוא נושא שתי מפלגות. לא צריך להיות שום תכתיבים כאן. כאשר אתה מבין הדרכים שלי לעשות דברים ואני מבין שלך, זונות  ואנחנו מכבדים אחד את השני ואז אנחנו עדיף על זה. זה לא צריך להיעשות בצורה אנוכית במטרה הנשמה של סיפוק רק את עצמך. באתי כדי לגלות כי כשאתה עושה אהבה עם שביעות רצון של השותף שלך בחשבון, את הסיפוק שאתה מקבל היא יפה תמיד. השותף שלך היא לא זונה. אתה לא משלם עבור סקס זה. אתה צריך שלו / שלה סיפוק נפשי ישתדלו תמיד להשאיר אותו / אותה טוב יותר לאחר קיום יחסי מין. אין נזק שלו / שלה האגו ידי מתעלס אותו / אותה כמו לא אכפת לך. זה יכול לרסק היחסים שלכם.

 

שיפור מיומנויות המין שלך

 

אתה צריך להבין זוגך. אתה יודע בדיוק מה הוא / היא רוצה סקס ואתה מוכן לעשות את זה. עכשיו אתה מנסה כמיטב יכולתך אבל זה נראה כאילו הכל ניסית זה לא עובד. הוא / היא מתחילה לקבל יותר ויותר עניין במין, וכל זה בגלל שאתה לא נותן לו / לה את הטוב ביותר. אתה חושב: מה אני עושה עכשיו? כי הקשר אתה כל כך מוקירים הרבה על מתרסק. האגו שלך הוא הפשלה. אתה מבולבל. סקס, במקום להיות דבר ההנאה היא יותר ויותר תקופות של חרדה ופחד. אתה אוהב סקס, אבל אתה רוצה לחשוב שיש את זה עם בן זוגך, כי אתה אף פעם לא הולך להיות מסוגל לקבל אותו / אותה לסיפוק מיני מלא. מה אתם עושים?

ראשית אני רוצה להבטיח לך כי אתה לא לבד בעניין הזה. הייתי פעם איפה אתה. למעשה שלי היה כל כך רע הייתי נותן תירוצים אשתי רק כדי להיות הרחק מעליה בסופי שבוע. היתה לי אנרגיה. ידעתי בדיוק מה שהיא רוצה אבל לא ידעתי איך לתת לה אותו. זה גרם לי עצבני מאוד ואני בטוח שיש לך מושג מה זה היה עושה את האגו שלי. זה היה הרסני לי. אבל בורח לא פתרה שום בעיה אז אני החלטתי שאני הולך לעשות משהו בקשר לזה.

אני יעשה שתי הצעות כאן:

1. בהתאם לקרבה בין שניכם, שאתה יכול לתת לו / לה להכיר את האתגרים אתה פונה ואיך אתה מוכן לשנות דברים. בדרך זו, הוא / היא הביאה את התמונה וזה מקל עליך.

2. ללמוד, ללמוד, ללמוד. לקרוא ספרים. לראות סרטי סקס (לא בסרטים פורנוגרפיים), להתייעץ עם מומחים, לשאול שאלות, ולאחר מכן בפועל. ומעל לכל, להיות סבלני. זה ייקח זמן, אבל אתה בוודאי להגיע לשם.

אני ממליץ על החומרים הללו. בקר בבלוג שלי.

 האהבה עושה / סודות סקס

 נותן סיפוק שלה

 נותן לו סיפוק

 סוד האורגזמה

 

 השתמשתי בהם והם באמת עזרו לי. אני בטוח שהם יעזרו לך יותר מדי. אתה גם רשאי להשתמש בכל חומר שאתה חושב יעזרו לך אתה מוזמן להודיע ​​לי כדי שאחרים יוכלו גם ליהנות ממנו.

 שלך בריאות סקס

 כתבתי מאמר קודם שבו אמרתי סיפור אישי על איך האנרגיה שלך ואת רמת הכושר יכול להשפיע על חיי האהבה שלך. אתה יכול לקרוא את זה בבלוג שלי. הנה, אני אהיה בדירה יותר על כמה בעיות בריאות אחרות שיכולות להשפיע לרעה על חיי המין שלכם. זכרו את המטרה העיקרית של הבלוג הזה היא לתת הצעות והמלצות אישיות כלפי בניית קשרים חזקים מתמיד, וזה בדיוק מה שאני עושה יהיה כאן.

סקס כמעשה יכול להיות מאוד תובעני כמו שאנחנו צריכים להיות בתוך מסגרת הנכון מאוד של כושר מנטלי, רגשי ופיזי יוכלו ליהנות ממין. אם כל אלה שלושה חסר, אז זה הופך למין נהנה יותר קשה. אני יודע איך מטרידים חלק מהנושאים הללו ניתן במיוחד אם הם אותם אלה שאתה לא יכול לדבר על חופשי. אתה יודע את זה הוא הרג היחסים שלך, אתה רוצה לעזור, אבל אתה לא באמת יכול לצאת להגיד לאנשים. אתה מפחד את הסיכון של להיות ללעג. אתה מכאיב ואתה מעדיף ליווי לחיות עם הבעיה מאשר להודיע ​​לאנשים. אתה בעצם להתרחק יחסים פוטנציאל בגלל בעיות אלה. אתה לא לבד. בבלוג זה יש לך בראש ואני הולך לנסות להוציא כאן את מה שאני יודע עובד.

התלונות הנפוצות ביותר שאני מקבל נשים הן:

1. זה לא לוקח לו עד 30 שניות כדי להספיק.

2. הוא לא טוב במיטה

3. הזין שלו הוא לא גדול מספיק.

4. יש לו ריח רע מאוד.

5. יש לו ריח גוף

6. It's all about אותו.

אני מ הגברים מקבלים:

1. הנרתיק שלה יש סירחון.

2. היא משעממת במיטה.

3. יש לה ריח רע מאוד.

4. יש לה ריח גוף.

החדשות הטובות הכרויות סקס הן כי כל אלו ניתנות לטיפול וגם אתה יכול לקבל את חיי המין שלך בחזרה תוך זמן קצר. בקר בבלוג שלי כדי לראות את החומרים המומלצים. זה הרצון שלי כי יש לך ניסיון אהבה מילא במערכת היחסים שלכם. אנא תן לי לדעת עד כמה המאמר הזה עזר לך.

 עם האהבה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה