יום ראשון, 17 באפריל 2011

עזרה, בן זוגי הוא לתוך קינקי סקס!

להלן אחת השאלות אנשים שואלים אותי לעתים קרובות. המצב הוא כזה הוא לא נדיר כשמדובר חילופי הכוח הארוטי: אחד מבני הזוג רוצה אותו, אחרים לא. יש לקוות שאלה זו התשובה יעזור לאחרים.

שאלה

"אני מחפש מידע שעשוי לכסות את הצרות כי לצוץ במערכת היחסים, במיוחד נישואים, כאשר אחד מבני הזוג מגלה שלו / שלה כלפי נטיות BDSM. אני בן / בת זוג וניל האדם המאמין הוא הדומיננטי. לנו נשואים שמונה שנים, ועד לפני כשנתיים, היה לי מושג שהוא אינטרסים כאלה. עשינו כמה ניסויים מאז שהוא "יצא," אבל אני לא מוצא כל זה מושך בכל. יתכן כי בנסיבות כמה מפגשים שלנו הפך אותי לכל זה, אבל תאמין לי, לכבות את זה קבוע.

קראתי המון מידע בנושא זה, יש לקרוא סיפורים, דיברתי עם שניהם Dom (לי) של וקבלני משנה, דיברתי עם בעלי, וכו 'אני אחד מאותם SAPs משעמם המסכנים פשוט לא מקבל זה.

בעלי ואני הגענו לנקודה בנישואים שלנו שם הוא החליט שהוא צריך לגנוז רעיונות BD שלו. לפני כשבוע, הנושא היה אם הייתי מושך חזק או BD היה למשוך חזק. כאשר התחלתי לדבר על לקיחת פסק זמן מן הנישואין כדי לתת לו הזדמנות לברר את רגשותיו (זה קשה להיות נשואה שמונה שנים להבין כי ייתכן שלא הרים), הוא אמר, בתוקף, כי הוא היה לשים בצד שלו רגשות אומנות הפיתוי של נשים ולהתמקד הנישואין.

נראה כי האפשרויות שלנו הן: הוא המדפים הרצונות שלו, אני מנסה למצוא דרך לשחק איתו (לא יקרה); שאנו מנהלים מו"מ דרך אותו לחפש שותף אחר "לשחק" (זה גורם לי whoozy כי אני להבין את המעורבות הרגשית הנדרשת לא חושב שאני יכול להתמודד); שנפרדנו והוא רודף את צרכיו בלי המטען של בן זוג וניל (לא פתרון טוב מאוד בהתחשב אני אוהב את הבחור הזה קצת).

השאלה שלי היא, מה הסיכוי שזה שרגשות אלה יהיו פני השטח בעתיד ולגרום לו עימות נוסף? דנו על האפשרות שלו למצוא תת ויש להם "אין סקס" יחסים איתה. אבל מספר דברים יש לי בעיה עם האפשרות. מס '1, אני מאמין כי חילופי הכוח הארוטי, אם זה כרוך משגל או לא, היא צורה של סקס (או במילים אחרות, אני מונוגמי סופני). אני מצטער אם אני חוזר על עצמי. מס '2, הוא לא רוצה "אדמה" את הנישואים עם הצרכים שלו (מעדיף להתגרש מאשר אדמה זה, אני חושד). מס '3, הוא לא יכול למצוא בן זוג.

בכל אופן, אם אתם יודעים של משאבים כלשהם, אנשים, מאמרים, ספרים, ארגונים, מלאכים, פיות הסנדקיות, מישהו או משהו שיכול לעזור לי לבוא עם תשובות על זה, אני יהיה אסיר תודה כל כך הייתי - טוב, אני לא יודע מה. אני בשלב שבו אני נאבק בבעיות של אמון, בגידה (של בן הזוג עצמית), פחד וכו הסתכלתי דרך הרישום שלך של ספרים ומאמרים ולא רואים שום דבר שנראה אפילו מועיל מרחוק.

אני מתנצל על הנימה האינטימית והאישית של דואר אלקטרוני זה, אבל אני נואשת למדי. אנו עומדים לבקש ייעוץ (ug! אבל זה הכרחי), אבל משהו אומר לי שאני לא ימצאו תשובות שם, כי הדגש יהיה על מדוע הוא כפי שהוא. אני אסיר תודה מצאתי את האתר שלך. את הרישום של השלבים הכי מאיר עיניים. "

שלי תשובה

תודה על שהבאת את השאלה, כי זה אחד לאנשים רבים יש בעיות עם. נתחיל לומר כי חילופי רגשות ארוטיים הכוח לא צפויות להיעלם. אף שהמדע עדיין לא קבעה בדיוק מה שקובע את ההעדפות המיניות שלנו, זה נהיה ברור כי לפחות חלק ניכר זה מקודד גנטית. בעלך הוא ללא ספק בפני בעיה אישי ענק (וכתוצאה מכך גם אתה) כי אינו אגוז קל לפיצוח. למרות שהוא עשוי ככל הנראה לנסות המדף הרגשות שלו עכשיו, הם מאוד סביר לצוץ שוב בעתיד ואין זה סביר שהם יהיו חזקים יותר, שכן הוא עלול לנסות המדף רגשותיו; את הרגשות הבסיסיים ואת הפנטזיות יהיה עדיין יהיה שם. זה מביא הרבה מתח במערכת היחסים שלכם, ללא ספק.

יש ספרות מועטה או כלל לא על זה. זה מסתכם incompatibality של השותפים (וזה לא נדיר - עם או בלי חילופי הכוח הארוטי).

אחרי שאמרתי את זה, המצב הוא כנראה לא חסר תקווה לחלוטין. אנחנו נתחיל את זה בעוד דקה. ראשית זאת אזהרה נוספת. אתה צודק מאוד ואמר כי חילופי השלטון ארוטי (גם ללא "מעשה") היא צורה של מיניות, ומכאן יש אכן שום חילופי הכוח הארוטי בלי סקס. לאחר שותף לשחק בחוץ היחסים היא צורת רבים מוצאים להתמודד עם בעיות כאלה. עובד? בדרך כלל לא. ישנם כמה סיכונים הכרוכים כזה להגדיר:

* החליפין הכוח הארוטי יביא את תחושות ורגשות בין משחק שני. רגשות שלא היו שם לפני - לפחות לא במצב "חי". השותפים לשחק סביר מאוד לקשר, לבן הזוג לשחק הלא ירגישו נשאר בחוץ והשני יהיה קרוע בין שני אנשים שונים שהוא (כמו במקרה הזה) מניות רגשותיו;

* "לשחק בלי סקס" מה שאנשים רבים יציע להתחיל עם. אתה יכול לקחת את המילה שלנו היא שסוג מסוים של "מין פעילים" תתפתח בקרוב, שכן את המתח הבנוי במחזה פעיל דורש לשחרר ובונה את צרכיו המיניים;

* מאז חילופי השלטון ארוטי רוב האנשים הם מאוד יקרים, רגשות אישיים היקרים, ושיתופם עם מישהו באופן אוטומטי להוביל לקשר מיוחד, כי יגדל דברים שלא צריכים להיות שם גם להחליק פנימה, גם אם השותפים לשחק בכבוד רב לא רוצה שזה יקרה.

לפיכך, אלא אם כן אתה למצוא שותף לשחק מסחרי (הזונה, אשר במקרה זה מאוד לא סביר כי יש מעט מאוד משנה זונות) אתה משלם עבור לשחק אבל עושים לבנות כל "מערכת היחסים" עם, את הסיכונים של פתרון כזה הם ענקית. ואתה צודק, היית צריך agreee לכל זה מדי להתמודד עם זה.

עכשיו, לשאלה, האם זה אבוד? כנראה שלא. אפילו בלי לדעת על מה בדיוק קרה בין שניכם כה היא ככל הנראה דברים התחילו ברגל שמאל ובעלך הוא מבקש יותר מדי. אפילו בלי הספציפי דומיננטי / הדינמיקה כנועה יש נשים מעט מאוד כי לא יהיה נמשך ארוטיות ומיניות "מרגש" ו (על אף ייתכן שיהיה עליך לקבל את עצמך ואת הרצונות שלך הראשון). אם לא אכפת לך, אנחנו לא הולכים לזרוק את "אתה כנוע, אבל אתה לא יודע את זה עדיין" על שגרת לך, כי זה שטויות.

עם זאת, תנסה לדמיין את המצב הבא: אתם כיסו את העיניים (עם משהו רך כמו משי) וכל מה שהוא עושה זה carress לך, לעורר אותך, לנשק אותך בכל מקום, אולי לדגדג לך קצת מתחייב כל מאמץ כדי לפתות אותך. לא שוטים, אין חבלים אזיקים, ללא חומר עור כבדים, רק כיסוי העיניים, אולי כוס יין, אור נרות, מוזיקה שקטה, נוחות, הנאה והכי חשוב, אין מתח. טהור רק ופשוט ליהנות. רוב הסיכויים שאתה רוצה זה הרבה מאוד וזה הכוח הארוטי החליפין הגדרה שבו אתה משאיר את זה לו לעבוד את התחת שלו כדי לפתות אותך, בזמן שהוא יהיה אחד שיש לו את היוזמה ואת אלה בדיוק את הדינמיקה שאנו הם באמת מדברים.

משהו כמו לעיל - ו בבקשה להוציא את הלחץ ואת המתח, לשכוח להיות עבדים בשם, קראו לו הורים או כל דבר, כוסיות ישראליות אתיופיות לשכוח את העובדה הזו הוא חילופי הכוח הארוטי, פשוט ליהנות - עשוי להיות שמחה טהורה ופשוטה ומהנה. ישנן הרבה דרכים פשוטות אחרות להביא את הארוטיקה אותו. לדוגמה, לאפשר לו "סדר" לכם לבשל ארוחת ערב לאור נרות נפלאה עבור שניכם. זה יהיה כנראה לעשות נחמד מנה כדי הנאה טהורה מדי.

הדוגמאות לעיל הן צורות פשוטות מאוד ארוטי ואינטימי של משחק תפקידים בלי כל הדברים הכבדים הם - או בדרכים אחרות - עשוי להביא דרך נפלאה לחוות את מה שאתה עצמך רוצה ומה לא. לתת לו להרים את הבגדים שלך, לשם שינוי, אתה עושה דברים פשוטים כדי לרצות אותו והוא להיות קשוב כי ומענה אותו, כל זה הוא חילופי הכוח הארוטי וכי רשאי לערער עליו, כמו גם אליך בלי דברים כבדים. הרעיון הוא ללמוד ולשחק ושניהם לנסות להתנסות עם דברים מהנים, ללא הלחץ, את הצורך, וכו '.

זה ילך יותר? מי לומר. זה לגמרי תלוי שניכם. אבל תנסה. זה לא מפחיד כמו שזה נראה כמו שאתם יכולים לראות (או לפחות זה לא חייב להיות). הוא מציע לשניכם אפשרות לחקור, לו ללמוד ולהבין את הטריק (בכל הגדרת הכוח הארוטי החליפין) הוא עידון ולא דברים כבדים (רוב מה שאתה רואה זה פורנוגרפיה יש הרבה מה לעשות עם הדברים אנשים עושים בביתם).

באמצעות כל מדברים על זה, לתקשר ולהחליף מה שניכם יכולים ולא יכולים לעשות. זה הולך גם לך וגם יש לכבד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה