יום שני, 1 באוגוסט 2011

ארגנטינאיות מציצות

סרטי סקס אוראלי עם גרוזיניות חשבתי וכדי לחזק את ההישגים הוחלט על קיצוניאין שום בעיה רוצה שאני אביא לפה את אלפה הכרויות הזין שלוואתה יכולבקלותשכב על מזרן הרים את רגליו למעלה מקופל לשניים הניח את ידיו אז כתפיו בין רגליו פנימה במצב זה כמובן הישבן שלי פתוח גישה פתוחה התבוננות של נקודות הפנים שלי היו במרחק סנטימטרים אתר love me ספורים הפין שלי נעצרתי והסתכלתי רוסלן הוא התבונן בעיניים פקוחות לרווחה נצנצים הקודח של עיניו את יד ימין מכורבל מה היה מוסתר תחת גלימה סיפר לי יותר מיליםהבא?שאלתי רטוריתראה רוסלן בעצבנות גמעבוא לפה?המשכתי להקניט בחורקח קח אתה חושב גם על זה ? אתה אתר בליינד דייט לא בז לי?כן אתה לעזאזל טוב להראות ליעברתי עד כחבר סנטימטרים חסרים לחשוף את שפתיו בעדינות וחפן את ראשו במהירות חבר עולה ועשהתלושי כמהחרא אני מצוין שחזרתי במצב זקוף עםמלא אתר ההכרויות נפגשים פנו רוסלן על פניו הנאות ראיתי תאווה נצצו עיניה בקדחתנותהלכתי על כל הקופה בנושאים אחרים אינו מסכן את מין אוראלי עם טריפוליטאיות המוניטין שלואתה רוצה למצוץ לך? בתגובה רוסלן בלי לומר מילה קפץ מעל מעקה המרפסות ודחף אותי בחדר נכנסתי העסק עדיין רוסלן מגיע אחרי מציצה נכנסתי למקלחת לפני שהספקתי ממש לשטוף כנשמה מגיע רוסלןועיניים בר קדימה תמצציהתחלתי למצוץלבואניסיתי את זה מגניב אבל הייתי קשה לשים על הברכיים אני נכנע לחסדי מזגפירסינג בתחת באלימות פטיש לי ואומראוי איזה התחת המתוק מ האשה הטובה ביותר שלקדימה הוא פי הטבעת שלי בזוויות שונות לשנות את עומק החדירההאם אתה אוהב כשאתה מזיין? זונהאווו אני לא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה