יום שני, 1 באוגוסט 2011

מין אוראלי עם תימניות

מין אוראלי עם כורדיות בלילה לא הייתה לי ברירה אלא להסכים הוא ישב על מושב הנהג ואני התיישבתי לידו כשהוא הוציא את איבר מינו הוא היה מצומק קטן אני לא יודע מה לעשות עם זה אם כי ניסה בנושאים שונים כגון מציצה עושה היא לקחה את ידו והחלבשלב זה הוא נישק אותי על השפתיים הטתה את הראש לחבר לקחתי את שפתיו ורץ לשונה וראש סרגיי חשופות x love הכרויות ואמרתי שאני צריכהולמצוץ בו זמנית התחלתי לעשות זאת הזין שלו החל לגדול אז התגבש בדרך כלל הוא הניח את ידו על עורפי והחל מושך אותי לנצח את התנועות zoogy הכרויות שלי הזין שלו היה טעם מלוח מעט וזה בלט שממנו סרטי סקס מציצות עם צ’כיות סיכה נוזל דמוי ליקקתי אומנות הפיתוי את ראשו לוחץ את שפתיו ונסעתי למעלה ולמטה לאט לאט הרגשתי את הזין שלו מתקשה עוד יותר לא ציפו כאשר הוא החל לגמור רציתי להסיר את ראשה אבל הוא אומנות הפיתוי לא נותן לי ואומר לבלוע בחייך למצוץ כמעט נחנקתי ונאלצתי לבלוע אבל הוא סיים הסתיים לבסוף הוא הרפה מאחיזתו משכתי ממנו אבל הוא אמר לישאריות הזרע לא אהבתי אבל אני עדיין עשה את זה הוא רכס ושאל אותי אם אני אוהב אז קוראים את הבנות עניתי לו שאני לא אכפת לי והוא אמר שאם אני יכול להמשיך טוב הוא לא סיפר לאף אחד למרות שהוא אז לקח לי יותר מפעם אחת אבל זה כבר סיפור אחר בעוד אתה יכול להאמין לי או לא הסיפור הזה קרה ליאניאבל לאחרונה זה היהוהסיפור הזה קרה לי כאשר עבדתי המוכר בחנות עם כל זה התחיל אבל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה