יום חמישי, 7 באפריל 2011

משיכה מינית וסקס פרוע

להתאהב - נחשב על ידי חלק כמו השאיפה האולטימטיבית בחיים, שהוכן על ידי אחרים עם זרימה מתמדת בלתי פוסקת של פנטזיות, חלומות, ומקסים רעיונות. ומה אנו מוצאים לפעמים להיות כל כך ייחודי משונה של פטיש משלנו, ולכן קמורה אישי הכחיש בכל חקירה כל מודעת - אנו מוצאים, למעשה, כי הוא הסודיות של המיניות שלנו והפנטזיות שלנו, כי ביטול האפשרות עלינו לגלות את זה, מה אנו מוצאים להיות סוטה הוא דבר שבשגרה ממש בתודעתם של כל הפרטים. אין אדם שרעיונותיו מינית הם ייחודיים, לא פנטזיה של מישהו שלא מבוסס על אותם שורשים של פנטזיות של אחרים. זוהי המיניות, פן חברתית ורגשית של כל אדם. לכן, היא חייבת להינתן כמו האמת, כי הוא דיכוי של המיניות בחברה שלנו, כי משכנעת אותנו כי המיניות שלנו הוא פריק, סטייה, יחס מגעיל בלתי נסבלת ובלתי ראוי. למרות העובדה כי המיניות כבר חלק בלתי נפרד את חייהם של מאות רבות של מיליוני בני אדם, או של מאות מיליארדי בעלי חיים, עדיין יש כמה רעיונות הפוריטנית של אנשים כדי להתנגד לה. ואת, גם אם המיניות לא היו דבר שבשגרה, אפשר היה לחשוב כי הטיעון של "כל עוד לא ייפגעו, תן לזה להיות," יהיה מספיק כדי להצדיק את זה. אני חושב שזה לא עניין של ויכוח, אבל אחד של בושה והדחקה, שהעניק לעם אופקים פוריטנית-להאמין ולהטיף כפי שהם עושים.

אם, למעשה, אלה של רעיונות הפוריטנית לא היתה תפיסה של המיניות, אני לא מאמין שהם יכלו הרצון עצרת נגד סקס. אם זה פשוט עובדת חיים, דבר אשר השפיעו באופן אישי מהם, אז זה לא יהיה משהו שהם יכולים לגייס כל כך הרבה שנאה עבור סלחנית. אבוי, אני לא חושב הרעיונות האלה פוריטנית עשו כמעט כלום כדי לרומם את אישיותו של אלוהים או את הדמות של צדקה. הרעיון כי סקס הוא רשע הוא לא חבר של אידיאלים של חסד, מודיעין, או האמת. אלה החיילים הפוריטנית לא עשו שום דבר, אבל בביצה את המבנה של הציוויליזציה, מנהל מלחמה נגד הטבע החייתי שלנו. על ידי רואה הרגשות שלהם על מיניות, לחוות את הרצונות והדחפים, המחשבות עכבות, הפוריטנים מוצאים את עצמם villified עם אופי משלהם, בושה מושפלת. אני חושב שאנשים מצליחים לשים כעס, תשוקה, חזק, רגשות עזים לתוך נקמה, כאשר הוא טבע האישית שלהם שהם תוקפים. הפוריטנים לא הרשו לעצמם להיות אכזרי, אכזרי, קר לגמרי בדם במלחמתם נגד סקס. כמו הדם זורם הציוויליזציה חימם, המידה בה הם הורשו להילחם כבר מוגבלת מוגבלת. העינויים והרציחות היו חלק בלתי נפרד של התרבות הפוריטנית המקורי, כשזה הגיע היחס שלהם על הענשת המין.

זוהי הצהרה פופולרי למדי, כי ביטי הוא בעיני המתבונן. ובכל זאת כולם נראה לפרש את ההצהרה הזו שונה. העובדה שמישהו או משהו הוא beuatiful נכון רק בגלל שם הוא מבקר לקרוא לזה כך. לא הגרפיקה מדגים יופי ללא הצופה, השיר לא הוקדם מנגינה ללא המאזין, אין שלווה השיר יצר או זעם ללא קורא. לא יכול להיות ויכוח על זה. אנו מוצאים, גם, כי בדיוק כמו היופי הוא בעיני המתבונן, כך הוא הכיעור בעין המתבונן. הגרפיקה באותו נקרא יפה על ידי אחד עשוי להיקרא מכוער, מגעיל, או אחרת דוחה ידי אחר. זה כאן, כי המשמעות האמיתית של הביטוי עלול ליפול בפח. הסיבה היחידה משהו מושך או דוחה, מושך או דוחה, היא כי יש מוח של אברי החישה יש לשפוט. הרעיונות של מה הוא או היא לא מדהימה, מקסימה, ביתית, או עלוב כל תלוי בצופה. אז אנחנו מיישמים את הרעיונות האלה אדם. קולה של אחת נחשבת המפוארת בטון או מעופש באיכות. את הפנים ואת הגוף להפוך לעבודה ניכר של אמנות או מתנשף הושחת, או משהו באמצע, או קיצוני יותר. אם לשפוט על גוף ופנים, אם כי, כפי יפים או מכוערים, היא פעולה שונה בהרבה מאשר לשפוט ציור כמו גם יפים או מכוערים.

אדם, בניגוד לציור או שיר, הוא בהכרה, מסוגל רגש ושמחה. פתאום, התכונות הגופניות שלהם להיות כפופים לביקורת ושיפוט. מהי המטרה, אם כי, למצוא מישהו מושך או דוחה? התשובה הפשוטה והברורה היא עבור thepurpose של ההזדווגות ואת ההולדה. עכשיו שהסיבה הערעור או unappeal, ביופי של אדם בכל מקרה, כבר נחשפו, השאלה נשארת פתוחה אחרת. אם פגז outter של אדם יכול להישפט כפי מכוער או יפה, על ידי אדם אחד או אחר, ו מאז ניתן פסק הדין הזה לא עוזר לנו לקבוע את האופי שלהם, אנחנו צריכים להתעלם היופי והכיעור כמו deterent אל האני האמיתי של אדם?

של אותם אנשים שקוראים לעצמם בעלי מחשבה חופשית, אמנים, מוחות עצמאיים, אוהבי המודיעין וחברים של חירות, הוא היחס האופייני כי הרגשות של האדם ואת דרך החשיבה היא למעשה חלק של העצמי הפנימי שלהם. אין שום הוכחה גדולה יותר מאשר זו של ניסיון: אנשים יפים עשויים להיות אכזריים חסרי לב, כמו העם מכוער יכול להיות אינטליגנטי ובעל משמעות, ולהיפך. יופי של אדם אינו קובע את דרך חשיבתם. זה לא הופך אותם לסוג יותר או צדקה, ואינו להנחיל להם תכונות של סגן או אכזריות. עובדה זו, אני מתאר לעצמי ייפגש עם הטיעון שאין בין אלה אשר חוו את העולם. בעלי מחשבה חופשית, אם כי, יש יותר מתקדמים עמדה זו, על ידי שילוב של הפילוסופיה הזו int בחייהם האישיים. הם לא שופטת אנשים על התמונה שלהם, ולקבל ידידות וחיבה ממישהו ללא קשר נראה שלהם, והם לא פחות בוז של אדם אכזרי, לא משנה היופי שלהם. הם נקטו עמדה רציונלית והם חייבים לשבח על כך. בדרך אחרת, חלקן שילבו את הפילוסופיה שלהם לתוך המיניות שלהם, במודע או שלא במודע. לדוגמה, הם מוצאים מישהו אטרקטיבי מבוססת על הרעיונות שלהם, האופי שלהם, את דרך החשיבה שלהם ואת האישיות. הגוף הפיזי של אחד הופך esxually arrousing פעם הם מזוהים עם רעיונות של צדק וטוב. הם לא warded את המיניות האנושית, ולכן יש להם מודעות הרבה יותר ומודעות אישית מאשר הפוריטנים. במקרים מסוימים, הידוע כחופשי בדעותיו שהתאהב עם מישהו על הרעיונות שלהם, לאחר berakup, אנשים שהם רואים הדומה האהבה הראשונית שלהם, גם אם נחשב חברתית מכוערת, נחשבים אטרקטיביים ידי הידוע כחופשי בדעותיו.

אז זה קורה, כי הביטוי מגיע אלינו, "היופי הוא בעיני המתבונן", ואנו מוצאים כי יפה ומכוער הן במונחים יחסיים, סובייקטיבית, כי הם exsiting רק במוחו. התגובה הטבעית שלנו זה שאדם לא יכול לגמרי לשפוט לפי הפיזי שלהם, שכן הם מודעים. הם מסוגלים מחשבות, רעיונות, רגשות. כך אנו מוצאים כל הידוע כחופשי בדעותיו הפרט עצמאית מתאהבת אישיות של אדם, ללא קשר פיזי הערעור.

יש עובדה אחת כי יש להתייחס, אם כי. הפרט לא יכול לקיים יחסי מין עם אישיות. ככל שהרעיון הוא הרצוי, חיבה פיזית לא יכול להיות נתון כדי מחשבה, רעיון, או אופי. זה הכרחי, כי גוף זה שם. הערצה של הפרט ואת המחשבות שלהם הוא לא כל כך טהור או מחמם את הלב כאשר יש פרצוף של אדם זה, שבו הרגשות ואפילו הרעיונות יכולים לבוא לידי ביטוי. את המראה של קלות, של אדם בהנחת בסוף יום ארוך, או מבט של עניין ותככים, מוקסם המופעים הנוכחי, או מבט של תעוזה וכוח, להגן על מה שאנחנו מאמינים בו ועל מה אנחנו נלחמים עבור . את הביטוי האנליטי, לא מרוצה עם מה שאנחנו יודעים, delving דרך המחשבות, עובדות, זיכרונות, כדי לפתח תיאוריה יותר פשוט - ביטוי של מחשבה עמוקה, היא מאפשרת לנו אומנות הפיתוי של נשים הערצה גדולה של מחשבה עמוקה עצמה. שום דבר לא יכול להביע עצב גדול יותר מאשר סיפור אחד ביקש levie ידי האפוס, מלווה בדמעות.

זוהי רק פניה לבד: עיניים מחמאה גבות ה diw, ופה נתנו לשון, ואף, את השאר מכוסה עשר העור העוטף אלף קווצות שרירים, כל אשר ניתן לשלב לספר לנו מחשבות ורגשות. כעס ותוקפנות, עצב solemnness, הנאה אופוריה, עייפות יתר - כל הרגשות שבאמצעותו אנו יכולים לתקשר אך ורק אחר על ידי התכווצות או הרפיה של שרירי הפנים שלנו. את ברכתו של הקול מוסיף מה ההרגשה שאנחנו comunicating, גם אם אנחנו לא מדברים במילים בפועל. למעשה, הבעת רגש או פנים מספק היא גבוהה באופן דרמטי empathically הבין אותם צלילים קוליים אשר להתעלות מעל כל שפה אנושית, במיוחד כאשר אנו מביעים כאב ושמחה פתאומית, או הבנה.

לאחר מכן, אנו לשקול את שאר הגוף. ישנן כמה מילים מרגיעות כך, כמו מגע עדין, חיבה, הבנה. הרעיון של אהבה יכול להיכתב מיליון שירים אלף חיבורים, אשר מסייעים לנו להבין את זה באופן רעיוני, אבל כמה דברים הם הבינו כל כך מציאותי כמו אהבה, כאשר דרך הפעולה הפיזית של זה; זה הגיוני כל כך להאמין ניסיון יש צורך בידע במצב הזה, בדיוק כפי שאי אפשר לדעת את טבעו האמיתי של הטרור, מבלי לעבור דרך מלחמה, או חוויות אחרות. השפתיים, ריסים, ועל תווי פנים אחרות, מלטפות בעדינות, נוגע, או nuzzling החלקים האינטימיים או משותפת גם של הגוף: עושה אהבה, לא כל כך אמיתי או טהור ניתן להדגים דרך ניסיון. אותם חלקים עדינים, הצוואר, הבטן, הזרועות הפנימי, מוצאים את עצמם גם להיות הכי חש מקרוב. אולי זה הטבע של האבולוציה: להפוך את עצמנו מגן רוב החלקים הפגיעים ביותר שלנו, כי הם יכולים להיות גם בחלקים האינטימיים ביותר, כי אנחנו מרגישים שאנחנו רוצים אוהבי שלנו להרגיש אותם חלקים בהם אנו מודעים ביותר. חלקים אחרים, את עמוד השדרה, זרועות הקדמי הפנימי, את הידיים, אם כי אנחנו לא מגן רק אחד מהם, אנחנו רואים אותם בזמן קיום יחסי מין כמו עדין ואינטימי.

להבין, כי, כי עד לנקודה זו, הצורך של הגוף לביטוי הגופני אהבה physcial, יש לי לא אמר דבר על היופי, המדוברת אין מילים על complection של אחד כפי שהוא נוגע לסקס. יש לי רק הוכיח את הטוהר של הביטוי כאשר פיזי, כאשר גם בתוך הגוף ודרך הפנים. ואולם ייתכן שיש משהו מטריד למדי, או בכל דרך אחרת סותרות לכאורה על המחשבות האלה. למי יש המבוסס לדעתם על טיוב פורנו עם סרטונים ועצמאות, טענו complection פיזית, של יפה או מכוער, הוא לא מעיד במדויק על האופי הפנימי של האדם. אבל, מצד שני, הגוף מאפשר לנו את השיטה הטהורה ביותר של חיבה לבטא את הרצונות שלנו.

אני מניח כי יש להודות כי גופתו של אחד הפנים היא חלק חשוב של אהבה ומיניות. אם אנו מוצאים את גופתו של אחד כדי להיות יפה או לא, את קיומו של גוף כזה הוא חשוב. אבל, יופי יכול גם לשחק תפקיד חיובי זה. הגוף יכול למעשה להיחשב indefferent, אולי קצת מכוער או holmely. אבל, פעם אחת כי הגוף יש אישיות, דעה, אידיאל, דמות, הדברים האלה לבד עשוי להיות מספיק לנו כדי למצוא אותם מושכים פיזית. אותו דבר ניתן לומר על גוף אנחנו בתחילה למצוא אטרקטיבי, אבל אז אנחנו שומעים אינטליגנטית למדי, מוח מחשבה לדבר, אישיות שחצנית למדי, ואת אופי מושכת אחרת, ואנו מוצאים אותם מכוערים פיזית. זה לא תמיד נכון, אבל זה קורה לעיתים קרובות כדי להיות אמיתי. לפיכך, היופי, לא משנה מה זה בא, complection פיזית, יש צורך במערכת יחסים משמעותית.

לפני סיום הדוקטורט הזה, עדיין יש כמה מחשבות על יופי כי לא ננוח בלבי עד שהסברתי להם במלואם. כפי שציינתי קודם, יש הרבה אנשים ימצאו את זה לא בוגר או מחשבה על אהבה או טיפול עמוק על מישהו רק על ידי complection הפיזי שלהם. אבל, זה כמעט דבר של שלווה, כאשר תשוקות של נער צעיר הם עטפו סביב התמונה פשוט של ילדה. אמנם, הוא לא יכול להיות מתחשב במסעו, אך הוא מקשיב לרצונות שלו. מחשבות ורעיונות כי הם spurning במוחו עשוי להיות מוטעה, אך הם מדהים, נפלא, ומנחם אפילו. פנטזיות ייתכן pplayed איפה בדיוק אישיות בחביבות ממוקם התגלות fictionaly של הילד שלה. הוא ירגיש שמחה כאשר הוא מדמיין הרשים אותה עם כל היבט של אותו, מאוד אוהב ודואג לו. אותו דבר ניתן לומר על נערה ועל חיבתה לכל גבר נאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה