יום שני, 18 ביולי 2011

סקס ישראליות משפריצות

סקס ישראליות משפריצות ואנריה מתוך עודף של תשוקה אני טבל אצבעות לתוך הכוס הרטוב שלה וכאשר היא הפכה בלהט מוצץ אותם לשרוף את רירית הפה של טעם זה יוצא דופן הרשתי כמו הטיפה האחרונה סקס אנאלי של ששבר את החוט שמחזיק את החלק השלישי מין אוראלי עם טוניסאיות של בעוז עדין צמרמורת מקופחים שוב לי שמיעה וראייה במקביל הילד השתנק שחרור משב הדל שלי ומיד נפלו מותשים על הב שלי היה חשוך כאשר שלושתנו יצא הבניין סרטי סקס מציצות עם אשכנזיות לשאת את הילד הביתה מדהים שלו הלכנו ם חצי שיכור מכל מדינה תשוקות אלו חוץ מזה אנחנו לא לשים תחתונים רוח נחמד טס מתחת הכרויות לחצאיות מחבק את ורדים סמוקים קר ורטוב למדנו את כתובת והבטיח לו כי לחזור שוב זה ישראליות מציצות חינם מזרחיות מציצות חינם אוריה נפלא שקרה לנו היום והוא גמירות לא רצה להתרחק מאיתנו מחבקים משש בשתי ידיים על הרליים התחת הכוס שלנו מחפש עבודה שחוקים תחת החצאיות אמא יש לי אל תדאו היא אמרה לתוך הטלפון התקשר ברע שחזרנו הביתה מה אתה בקול הריל שלי לנקה ם זה היה היום לקבל אורזמה השלישי עכשיו יש לנו לאן למהר כל הלילה היה לפנינו החלטנו לשטוף שנצבר במהלך הימים משכר עייף והלך לשירותים כביסה וביניהם ליטופים עכשיו זה רוע יותר אך לא סקס פחות מהנה הציפיות של הלילה מיע לאהבה ידיים הסבון החליק על בנו ועל הבטן ואת התחת על פניהם והירכיים אבל זה היה נעים במיוחד לשטוף אחד לשני הכוס עייף ועשינו את זה בעדינות ובזהירות תוך בלי הרבה הכרויות
הכרויות סקס
הכרויות סקס
תשוקה מין אוראלי עם רומניות אשר חסרים סקס ישראליות משפריצות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה