יום שישי, 29 ביולי 2011

סקס אוראלי עם ארגנטינאיות

סקס אוראלי עם סיניותזה היה רק ​​באמצע ואת הזמן שלי מאחורי הקלעים אבל בעוד הבנות עדיין לא היו מוכנים להמשיך לתת להם הפסקה כיביתי את המוסיקה הרועשת ושפך את שרידי כוסות של וודקה אדומנית במצלמהיצא מנה תינוק למדי חבריה ברור לעורר הסף ו מנה של כעס רק אתה צוחק מרץ שאג וקייט הוסיפה אנחנו לא בית ספר חשבתי שאחרי אתמול שהחלטת או הבריאות של ידי הצבת רק בקבוק אחד עניתי אדומנית בסקס מעולהבדסמבחיוך למעשה כן יש להגן על בריאות אבל מחר מרתה סקס אוראלי עם רוסיות אמרה וממשיכים היום בלונדיניותכמו רוסיה אני רוצה להמשיך את הסעודה ב ההלבשה זו היכרות אפילו בסרטים שלנו נראית השני לא היה וודקה הייתי צריך לקחת קוניאק מרטל הוא טוב כמובן אבל ובכן אנחנו לא יפריע את עצמי עזבתי את הוודקה הבנות ניתז גמירותמנה מדהימה של ברנדי שלוש אצבעות בליעת אוויר שתיית מים אדומנית מאוננתכמו אכלנו קצת חזור כבר בקרוב מאוד כל כך ללכת ברגל חברה כנראה החליט לבעוט אדומנית מתרגשת מזין גדולהאחרון הצורה של שתי נערות עירומות סמוקות מופרע עם לי להתחיל עם פונים וחצי בלי מפתח תליתי כבר לא היה מסוגל וכמעט הרוס אותם מהשולחן גרר כמעט נגרר לחדר השינה כדי שניהם על המיטה חשבתי לרגע עם התחלה אבל עדיין אחזה הקרוב אלי מרתה מיד הנחתי אותה על סרטנים ברכיה תקוע מיד אימון ללא חבר באורך מלא של הכוס שלה היא רק התנשמה בהפתעה ולאחר מכן לחץ לקראת ההמשך אני לא להתאפק ולעבור לקצב לחמניות הרועדת בתוך ודיכאו כל צרחות מרתה לא עצר לרגע להבין להפוך השני שלה לא לחכות לשכב הניח את

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה