יום שישי, 29 ביולי 2011

סקס אוראלי עם אוקראיניות

קווקזיות מציצותהקלוש של מנורת כחול ירוק מדליק ומכבה זה נראה נהדר הזין אגם נודיסטיםשלי בהדרגה החל להראות סימני חיים באותו רגע כשהיא הפנתה את גבה לי יש על ארבע רגליים כפופות נרחב בכיוונים שונים מראה לי את הכניסה לנרתיק שלה מצאתי את עצמי ברצינות עומד בתנוחה זו רהוט אדומה בביתהמשיכה אביזרי מיןלהקניט אותי ראשית את האצבע האמצעית ומדד ידו השמאלית נפרדו שפתיה הכוס שלה הכוס לחשוף את הקרביים ורוד ברחם ולאחר מכן זיעזע אותי לגמרי כך התחלתי לאונן מולי רציתי מסמר זה לחי על הרצפה של חבר הגבורה שלו אבל ידעתי שזה בניגוד לכללים כל מה שראיתי קורה שני מטר ממני הייתי קשוב לב איך מתוך הכוס שלה החל לטפטף מיץ אדומה בסקס טובסרטי סקס מציצות עם טורקיות הילדה המשיכה לעסות את הדגדגן שלה מקבל הנאה מהתהליך היא לא הביטה לתוך עיני להאיץ את קצב אוננות היא רק מנסה להביא את אורגיותעצמך לאורגזמה פתאום היא נעצרה הביטה בי בתמיהה ואמר בכעס צה אסיאתיותמפגר? כמה זמן אני אחכה לך? כעבור עשר דקות הזמן שלך נגמר אז אל תכעס האוזניים שלי לא יכולתי להאמין עד כמה הייתי מודעת המועדונים שירותי מין לא מסופקים אבל כנראה שזה מועדון עם חוקים אחרים עד פתאום הבנתי שאני יכול לקחת את זה עכשיו המחשבה על כך גרמה לי סחרחורת אני לא יודע איפה להתחיל והזמן זורם כמו מים אדומה עם חזה ענקבין האצבעות רציתי לשתול אותה עומדת מאחוריה קדימה להחזיק אדומה רוכבתבו בשתי הידיים הראיתי לה את האצבע על המוט רגעים לאחר מכן עם זוג

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה