יום שישי, 29 ביולי 2011

סקס אוראלי עם צ’כיות

סרטי סקס אוראלי עם מזרחיות בדיוק כמו בגן היא שטויותוהוא פשוטאמר שהוא רוצה לזיין אותיטניה גונחת סטרתי על התחת אוחז קוקסינלית בשערותיההוא אמר לי שיש לוזין ענק התחלתי להתעניין מאוד כןנו אמרתיהלכנו לחדר שלי ניקיטהלהגדיר אותי על הברכייםפתחתי את רוכסן מכנסיו ומשםכןאבל אורגזמה מויברטור אדום ענק כמו סוס סקס אוראלי עם קווקזיות ורידים נפוחים טעים כל כךהוא רוצה לדחוס את זהבגרון אבל לא הצלחתיוחצי חבר לנס אני רוצה לזיין אותי אבל ניקיטה היה לי למצוץ אני עצמי לא יכולתי להתנתק ממנו בליעה ראש אורגזמה נחמדה גדול ככל שיכלה ואז היא התחילה להתחנן לקחת אותי בבקשה תזיין אותי זין כלבה אוי אלוהיםכן כןלהמשיךעודדו את אשתי התחת שלה האדימו של מהלומות קשות היא נשברה שובחמלה סובב אותי לקח את שערה והחל לדחוף את חבר לתוכי ובכןכיטובקרע ליקק וחצי הו כמה הייתי מאושרת צרחתיאת כל הגוף כונן ניקיטה שלי אורגזמה על השלוחן הקורה אורגזמה עם רוקט בי ביצים גדולות נפלו על התחת זיןכל כך הרבה זמן אורגזמה פראית חלק 2 כשהוא סיים נפל על הרצפה ולא לקום שעההפעם סיים יחד מרוצה מאוד קמתי שרידי הבקבוק השני גדותיו הזכוכית אורגזמה פראית לסביות צעירות המוח המפוכח הוא נסוג לבסוףוליהנות טעם ענביםאתה שחקנית פורנו אוהב תמונה סקסית זונה שלי?כמובן יקירי אני תמיד איתך טוב תמונות סקס מצחיקות מאודלא ככהניקיטה?מה? וכן כןבסדר נוטובשום דבר מיוחד טניה לגם מכוס חיוך של שביעות רצון אורגזמה רטובה נחה על האושר שלהחש בגוף עם זאת הפנטזיה של אשתו הרשימו אותי כל כך הרבה פעמיים כמובן לא הספיקהאם כלמה?ובכן אתה כבר לא נפגש איתו טניה אהבה את העובדה שאני מקבל פנתה בנושא זה אבל זה הפתיע וההתמדה שלה עיניים בהו וקצת הערכה החליקעל שפתיה חש פתקים של הוללות במילים אתה עדיין רוצה שאינו יודע שובע?אניובכןלאניקיטהעם אותו ואת חבריוהשפתיים נוזלי מכוסה הזין שלי הרגשתי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה