יום שלישי, 12 ביולי 2011

סרטים סקס ארגנטינאיות צעירות

סרטים סקס ארגנטינאיות צעירות זה באמבטיה רגליו לא נשמרים בתוך כל כאב נורא כאב למחרת לפני השיעורים אמר כי ביקשתי מהכיתה שלו אם סקס חינם בנהריה אהבו אותו אתמול בערב וכי הוא רשאי בכל עת שאני מצייר מתוך המילים האלה דמעות בעיניה אבל אני לא בוכה מחשש כי הוא כועס אחרי כמה הראשון שהגעתי אליו בעצם בכיתותיהם נערכו בקומה פורנו אוקראיניות סקס אנאלי הכרויות דיסקרטיות באשקלון כוסיות הרביעית ניגש אליו ואמר שלא כל זאת הציע את עצמו זה בהחלט לא סירב ואמר כי לאחר דקות מחכה לו בשירותים תוך כדי משחק באסלה כמעט אף אחד ביקשתי לעבור דקות והלך לשירותים הוא בא אחרי ואמר כי הייתי הולכת אל תא פנוי התיישב ופתח את פיו כאשר הייתי מוכן הוא נכנס סגר את הדלת הוא עמד מולי הורה טפיחה קטנה חבר ברגלו התחלתי ללטף את רגליו בירכיים ולאחר מכן פתח את מכנסיו משוחררים עומד הפין עדיין מסריח והחל לנשק ללקק למצוץ בשלב זה הוא נהנה לעשן סיים מהר ככל זונות הונגריות אתמול ואמר כי עברתי בערך חמש דקות הוא נעלם לאחר שעזב ירקתי את שאריות הזרע הפה והידיים הלכתי לכיתה מיום זה היה כחודשיים שלי זכר ו זה אידיוט ברשימה שלי אני לא כללה גברים ועל כן כתב בחיי היו שם חמישה אנשים כי המסריח הזה אני לא שמץ של אהדה להיפך היה תואר קיצוני של אנטיפתיה בשבילי זה לא היה קיים אם כי היתרון של המצב היה לי עשרים פעמים בחודשיים גברים שלי עדיין היה לי פיה התחת לעתים קרובות באמצעות בקבוק הם הפסיקו ללכת איתי הלכתי עצמו ואז בא הכרויות
הכרויות סקס
הכרויות סקס
הלילה ההוא שינה את חיי הערב סרטים סקס ארגנטינאיות צעירות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה