יום שישי, 29 ביולי 2011

סקס אוראלי עם אוקראיניות

מין אוראלי עם טורקיותלא ידענו מה יקרה אבל החליט לעזוב מאחורי הדלת יש לנו חיכה אמה היא נכנסה מביט למטה על המיטה עברו לחלון ושאל ואת? הסתכלתי אלן היא הנידה את ראשה מראה כי אין צורך לומר את האמת אני אגם נודיסטיםבטירוף ניסה למצוא את הסיבה מה ו? העמדתי פנים שאני טיפש מה זאת אומרת בקושי הרים את קולו ושאל אותי לרעיון הגיע זה? הצבעתי על המיטה והתחיל לצחוק אלן הביט בי עם פנים כמו אם אני משוגע דודה נטשה פשוט היה סיוט לילה אלינה הנה זה חייב לי אמא שלה כמובן לא ממש מאמין בזה אבל המצב ניצל על ידי אלן היא הלכה אל אמה חיבקה אותה בבכי ואמר כי אדומה בביתהיה סיוט נורא הייתי בהלם אז טוב בלי טיפת בושה על פניו של אחד מהחברים שלי לא שיקר אבל זה לא עבד אמה חייך וליטף את ראשו של אלן אמר ובכן אם זה מרגיע אותך כל כך עכשיו אתה ישנים ביחד פונה אלי זה היה מוקדם מדי להירגע או אמו דורה אדומה בסקס טובשלה אינה סבירה או הבינה את בתה בקיצור אני לא מבין או אביזרי מיןמשהו אבל השערורייה אמה לא לנפח הסתכלתי אלן אורגיותהמשקיפה על הארנבת אשר מין אוראלי עם בלגיות הנוכחי כי רדף אחרי השועל וכאשר נלכד ליטף את אסיאתיותראשו ושאל עם זה זה מה שקרה? עם אותו סוג שאלתי אמא שלי היא הכלל אם כל כל מה שאתה יכול וגם במקרה הזה אנחנו רק שניים והרעיון שלו על הסיוט אתה אישרו כי אין התנגדות ודרך אגב זה רעיון טוב אם הייתי בגילך פחות אדומה עם חזה ענקאו יותר זה היה עובד היא השיבה מצחקקת אדומה רוכבתאחרי הארוחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה