יום שישי, 29 ביולי 2011

סקס אוראלי עם אוקראיניות

מין אוראלי עם אתיופיותאך משעמם לבן לשונו ליקקה את שפתיה החם שלה שלום זה החלטתי אביזרי מיןלכתוב המשך חיי המין העמוס שלו כפי סרטי סקס מציצות עם פיליפיניות שהתברר אגם נודיסטיםמאוד רוצה לשמוע את ההמשך אחרי סקס הקבוצה הראשונה בחיים שלי היה קצת יותר מחודש היה סתיו קר בחיים שלנו דבר לא השתנה המשכתי לדבר עם קייט ועם דניס הפכנו יחסי אורגיותאמון יותר בכל אופן מה התרחקתי מהנושא יום ההולדת שלי מתקרב חיכיתי ליום הזה ידעתי שמשהו האהובים עלי דניס לבשל מיוחדת ובלתי נשכחת אבל אדומה בביתימים לפני יום ההולדת שלי הוא נשלח בשליחות מה הייתה אכזבתי דניס להבין את מצבי נתן לי כסף ואמר כי הייתי חגג את יום ההולדת שלה כמו שרציתי במשך יומיים נשארתי בבית ולא רוצה ללכת לשום מקום אבל הוא אדומה בסקס טובקרא קייט אסיאתיותאמר שאני אהיה מחר בשעה זה היה היא הכינה לי הפתעה לכבוד יום ההולדת שלי לא משנה אדומה עם חזה ענקכמה ניסיתי לברר מה זה להחזיק הפתעה בשבילי היא שותק בעקשנות אבל לפני שהם יודעים את זה חשבתי שזה יהיה מוזמן כמה אנשים אחרים יהיה לנו סקס מדהים מיד התקשרתי דניס והוא אמר שאני לא יהסס לדרך אליה וכשהוא מגיע אני אגיד לו אמרתי לו שגם הוא לא טרח לעבוד ואל תשכחו להירגע בחברת בחורות יפות התעוררתי כבר בשעה כל השיחות בוקר ברכות וכל זה ואני עדיין יש לי זמן לקנות בגדים ולהרכיב אני מהר התלבשתי והלכתי לקניות החנות של הלבשה תחתונה פשוט קניתי סט סופר מוסיף אותו ביריות חדש גרביים בחנות הסמוכה אדומה רוכבתוקניתי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה